Qoltec Cyfrowy Tester diagnostyczny ProLine | OBD2 EOBD | Polskie MENU | 8V-25V | Dual System

Symbol: 50685

Tester diagnostyczny ProLine ze standardowym 16-pinowym złączem, kompatybilny z większością samochodów zgodnych z protokołem OBDII i EOBD. Wystarczy podłączyć go do złącza diagnostycznego (16 PIN), aby uzyskać dostęp do kluczowych danych o pracy silnika, błędach systemowych oraz gotowości pojazdu do testów emisji. Nie wymaga baterii. - Pełna kompatybilność z większością samochodów zgodnych z protokołem OBDII i EOBD, sprzedawanych w Europie po 2000 roku - Szybka identyfikacja usterki i skuteczna diagnostyka pojazdu - Odczyt kodów DTC, wyłączenie kontrolki Check engine - Szeroki zakres napięcia (8V - 25V) - Sprawdzanie status I/M - Polskie MENU - Kolorowy wyświetlacz LCD 2.4''

Dostępność: Duża dostępność

Cena: 105.74

szt
Zamówienie telefoniczne: 503683635

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
12
  • Odbiór osobisty 0
  • Paczkomaty InPost 12
  • Kurier UPS 35

Więcej o produkcie

Waga
0.15 kg

Zadbaj o swój samochód


image

Precyzyjna diagnoza silnika i skrzyni biegów

Ten innowacyjny produkt umożliwia precyzyjną diagnozę silnika i skrzyni biegów. Użytkownik może odczytywać i usuwać zapisane kody błędów (DTC), a także zapoznać się z ich pełnymi definicjami , co znacznie ułatwia identyfikację usterek. Po usunięciu usterki tester umożliwia również wyłączenie kontrolki CHECK ENGINE. Urządzenie oferuje również podgląd danych z czujników w czasie rzeczywistym - obsługując aż 249 typów parametrów. Możliwe jest również przeglądanie danych z tzw. zamrożonego obrazu (freeze frame) oraz sprawdzanie statusu monitorów I/M, co bywa pomocne podczas przygotowań do przeglądu technicznego. Tester pozwala także na odczytanie kluczowych informacji o pojeździe, takich jak numer VIN, numer identyfikacji kalibracji (ID) oraz numer weryfikacji kalibracji (CVN), co bywa nieocenione przy serwisowaniu i weryfikacji zgodności z dokumentacją pojazdu.

Nasze urządzenie ma wiele zalet :
- Prosta i intuicyjna obsługa,
- Duży i czytelny kolorowy wyświetlacz LCD 2.4'',
- Nie wymaga dodatkowego zasilania bateryjnego,
- Precyzyjny i wiarygodny odczyt danych,
- Wszechstronność zastosowań,
- Menu w języku polskim.

Zaufaj technologii Qoltec - Zaawansowana technologia testowania i diagnozowania pojazdu

image

Precyzyjny i wiarygodny odczyt danych, prosta intuicyjna obsługa

Idealne narzędzie dla każdego, kto dokładnie chce znać aktualny stan swojego silnika, nie tylko dla specjalistów. Już teraz możesz w łatwy sposób sprawdzić przyczynę problemu i uniknąć poważnych awarii oraz kosztownej diagnostyki np. w warsztacie samochodowym. Dzięki obsłudze wszystkich podstawowych protokołów OBDII i EOBD, urządzenie współpracuje z większością samochodów benzynowych i diesla produkowanych po 2000 roku.

Tester jest kompatybilny z samochodami wyposażonymi w złącze OBDII:
Od 2003 roku do teraz (OBDII): Abarth, Acura, Alfa Romeo, Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Ferrari, Ford, Jaguar, Jeep, Lamborghini, Land Rover, Lincoln, Mercedes, Mini, Opel, Porsche, SAAB, Seat, Skoda, Smart, Volkswagen, Volvo
Od 2005 roku do teraz (OBDII): Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, KIA, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Toyota
Od 2006 roku do teraz (OBDII): Citroen, Dacia, Fiat, Lancia, Peugeot, Renault

Profesjonalna diagnostyka bez wizyty w warsztacie


image

Wyświetlacz LCD, Szybka Wykrywalność Awarii, Kompaktowa lekka obudowa

Czytelny wyświetlacz LCD z polskim menu, prosty i intuicyjny interfejs oraz kierunkowe przyciski pozwalają łatwo poruszać się po menu i odczytać wyniki. Informacje prezentowane są w sposób przejrzysty, co pozwala szybko zidentyfikować błędy i sprawdzić podstawowe parametry pracy silnika, jak i bardziej zaawansowane odczyty.

Protokoły komunikacyjne wspierane przez urządzenie :
SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
ISO9141-2 (5 bit, 10.4 kbaud)
ISO14230-4 KWP (5 bit init,10.4 kbaud)
ISO14230-4 KWP (fast init,10.4 kbaud)
ISO15765-4 CAN (11 bit, 500 kbaud)
ISO15765-4 CAN (29-bit, 500 kbaud)
ISO15765-4 CAN (11-bit, 250 kbaud)
ISO15765-4 CAN (29-bit, 250 kbaud)

Miej go zawsze przy sobie - bądź przygotowany na każdą sytuację, poczuj się bezpieczniej


image

Kompaktowa i lekka obudowa, bezpieczne użytkowanie

Posiadanie własnego narzędzia diagnostycznego w wielu przypadkach jest w stanie uratować Cię przed wieloma nieprzyjemnymi sytuacjami. Dzięki kompaktowym wymiarom i niewielkiej wadze, możesz go przechowywać w schowku w samochodzie na wypadek awarii w terenie by szybko zidentyfikować źródło problemu. Co więcej, podczas zakupu używanego pojazdu możesz szybko sprawdzić historię błędów, obecność ukrytych usterek i gotowość systemów (I/M readiness), co daje realny obraz stanu pojazdu przed zakupem. Mały koszt - wielka korzyść!


image

Specyfikacja
Producent Qoltec
Napięcie wejściowe 8V - 25V (standardowe 12V w autach osobowych)
Prąd roboczy 52mA
Wyświetlacz Kolorowy LCD 2,4''
Złącze 16 PIN (standard OBDII)
Języki Angielski, Niemiecki, Hiszpański, Francuski, Włochy (włoski 142), Czeski, Turecki, Węgierski, Japoński, Turecki, Rosyjski, Duński, Portugalski
Długość przewodu ~0.95m
Funkcje Odczyt i kasowanie kodów błędów silnika (DTC) Wyłączenie kontrolki „Check Engine" (MIL) Podgląd danych z czujników w czasie rzeczywistym (Live Data) Analiza danych zamrożonych (Freeze Frame) Sprawdzenie statusu gotowości I/M (np. do przeglądu technicznego) Odczyt informacji o pojeździe: VIN, ID kalibracji, CVN Test systemów emisji spalin (Smog Check)
Zastosowanie Warsztaty samochodowe Firmy transportowe Sklepy i hurtownie motoryzacyjne
Informacje dodatkowe Protokoły komunikacyjne wspierane przez urządzenie : SAE J1850 PWM (41.6 kbaud) SAE J1850 VPW (10.4 kbaud) ISO9141-2 (5 bit, 10.4 kbaud) ISO14230-4 KWP (5 bit init,10.4 kbaud) ISO14230-4 KWP (fast init,10.4 kbaud) ISO15765-4 CAN (11 bit, 500 kbaud) ISO15765-4 CAN (29-bit, 500 kbaud) ISO15765-4 CAN (11-bit, 250 kbaud) ISO15765-4 CAN (29-bit, 250 kbaud)
Kolor Czarny
Temperatura pracy -20˚C ~ +70˚C
Wymiary (G/D x Sz x W) 130 x 85 x 20 mm
Opakowanie Pudełko
Zawartość opakowania 1 x Tester baterii z kablem 1 x Instrukcja obsługi 1 x Karta gwarancji
Głębokość / Długość opakowania [mm] 55
Szerokość opakowania [mm] 110
Wysokość opakowania [mm] 170
Waga netto [kg] 0.174
Waga brutto [kg] 0.213
Certyfikat CE
Parametry:
Gwarancja:
24 miesiące
Producent:
Qoltec
Napięcie wejściowe:
8V - 25V (standardowe 12V w autach osobowych)
Zastosowanie:
Warsztaty samochodowe Firmy transportowe Sklepy i hurtownie motoryzacyjne
Kolor:
Czarny
Zawartość opakowania:
1 x Tester baterii z kablem 1 x Instrukcja obsługi 1 x Karta gwarancji
Funkcje:
Odczyt i kasowanie kodów błędów silnika (DTC) Wyłączenie kontrolki „Check Engine" (MIL) Podgląd danych z czujników w czasie rzeczywistym (Live Data) Analiza danych zamrożonych (Freeze Frame) Sprawdzenie statusu gotowości I/M (np. do przeglądu technicznego) Odczyt informacji o pojeździe: VIN, ID kalibracji, CVN Test systemów emisji spalin (Smog Check) (1920)
Informacje dodatkowe:
Protokoły komunikacyjne wspierane przez urządzenie : SAE J1850 PWM (41.6 kbaud) SAE J1850 VPW (10.4 kbaud) ISO9141-2 (5 bit, 10.4 kbaud) ISO14230-4 KWP (5 bit init,10.4 kbaud) ISO14230-4 KWP (fast init,10.4 kbaud) ISO15765-4 CAN (11 bit, 500 kbaud) ISO15765-4 CAN (29-bit, 500 kbaud) ISO15765-4 CAN (11-bit, 250 kbaud) ISO15765-4 CAN (29-bit, 250 kbaud) (1920)
Certyfikat:
CE
Temperatura pracy:
-20˚C ~ +70˚C
Opakowanie:
Pudełko
Wyświetlacz:
Kolorowy LCD 2,4''
Wymiary (G/D x Sz x W):
130 x 85 x 20 mm
Prąd roboczy:
52mA
Języki:
Polski, Angielski, Niemiecki, Hiszpański, Francuski, Włochy (włoski 142), Duński, Fiński
Złącze:
16 PIN (standard OBDII)
Szerokość opakowania [mm]:
110
Głębokość / Długość opakowania [mm]:
55
Wysokość opakowania [mm]:
170
Waga netto [kg]:
0.174
Waga brutto [kg]:
0.213
Długość przewodu:
~0.95m

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Podłączanie urządzenia wykonuj wyłącznie przy wyłączonym zapłonie pojazdu, upewniając się, że złącze OBD jest wolne i czyste. Tester zaprojektowano do użytku wewnętrznego — nie narażaj go na wilgoć, wodę ani intensywne zapylenie. Nie przeciążaj gniazdka OBD i nie stosuj tanich przedłużaczy — może to prowadzić do spadków napięcia lub uszkodzeń. Podczas pracy urządzenia unikaj gwałtownych ruchów przewodu i nie zginaj jego złącza z dużą siłą. Nie demontuj obudowy ani elementów wewnętrznych — takie działania mogą spowodować utratę gwarancji i stwarzać zagrożenie elektryczne. Po zakończeniu diagnostyki usuń tester z gniazda OBD zanim włączysz zapłon. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia obudowy, wtyczki lub przewodu — natychmiast przerwij użytkowanie. Trzymaj urządzenie poza zasięgiem dzieci i zwierząt.

Dane producenta

NTEC sp. z o.o.
ul. Chorzowska 44B
44-100 Gliwice
Poland

sales@ntec.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie